יום רביעי, 10 בפברואר 2010


מחשבון קלוריות הקץ לדיאטות עינוי-לאכול טוב ולהרזות. מחשבון חישוב קלוריות שיטה מדעית מהפכנית ומוכחת להצלחה. דיאטה קלוריות תמיד אכזבה אותך? עדיף לך דיאטה חזקה שפועלת מייד! לחץ עכשיו על מחשבון קלוריות



כדי להביא את היצור אל התבונה, הנחלה וכיבוש הגלקסיה. תהליך אבולוציוני בהחלט יש כאן, וכפי שכבר דווח לא פעם, כל אחד מהשלבים אכן שואב השראה ממשחקים קיימים מחשבון למחשב רבים; שלב היצור, שבו היצור עולה מן הבצה אל היבשה ובהדרגה משתכלל ומתפתח, מזכיר במידה קלושה משחקי פעולה/תפקידים כמו "דיאבלו", ושלב העיר מזכיר איכשהו את "סים סיטי".


כמעט הכל כאן, כפי שהובטח, כולל חופש עצום הניתן לשחקנים כדי ליצור יצורים מכוערים, חיזריים, משונים, וגם מכוניות, חלליות, בתים ואפילו כוכבים. הכל כאן, כמעט, כי המורכבות נזרקה בדרך מהחלון בשל הצורך לממש רעיון חשוב אחר של רייט ושל תאגיד EA האחראי על הפצת המשחק: הרעיון שהם כאן גם, ובעיקר, בשביל להרוויח כסף, הרבה כסף.

על מנת לעזור לילדכם לרדת במשקל ישנן כמה טיפים קטנים שיכולים לעשות שינוי משמעותי. הרחיקו מהבית ככל הניתן משקאות ממותקים והכניסו כהרגל שתייה של מים רגילים. נסו להקטין את צריכה הממתקים וכתחליף לכך ניתן לאכול פירות המכילים כמות הרבה יותר קטנה של קלוריות מחטיפים. הרבו להחזיק ירקות מכל הסוגים והצבעים בבית, הם חיונים לגוף בעלי ערכים תזונתיים רבים, הם מעניקים תחושה של שובע ואינם משמינים כלל. עודדו את ילדיכם לצאת מהבית ולשחק עם חברים בחוץ במקום לתקשר עימם באמצעות החמשב. הקפידו שילדיכם לא ידלגו על ארוחות ויאכלו כחמש ארוחות קטנות ביום.
מחשבון לספירת קלוריות
מחשבון לשריפת קלוריות

. אם אתה מדבר בטלפון ,תלך תוך כדי דיבור ואם אתה בא למקומות עם רכבך דאג להחנותו מרחק מה ממקום היעד וצעד ברגל לשם וכן לגבי מעליות תמיד תעדיף את המדרגות מכיוון שכל קלוריה נחשבת.

יא. אם דילגת על ארוחה אל תרבה בארוחה הבאה יותר כדי להשלים את החסר אין צורך, זה יצבור שומן מיותר, פשוט תחזור לתפריט שלך כאילו לא קרה כלום.

יב. ידידו הטוב ביותר של האדם הוא השריר (לא הכלב) מכיוון שקילוגרם שריר שורף לנו ביממה 140 קלוריות בלי לעשות כלום, קילוגרם שומן לעומתו שורף רק 40 קלוריות ביממה וצריך להזהר לא להכנס למצב של פירוק שריר, לכן במצבים שאתה אמור לבחור בין חלבון לפחמימה בארוחה (או זה או זה) תמיד העדף את החלבון כדי לתחזק את השריר הקיים.

יג. דאג לאכול חלבון בכל ארוחה ולו זכות הקדימה כלומר אם יש בשולחנך חזה עוף ואורז תמיד תתחיל עם החזה עוף כיוון שגילינו שחלבון עוזב את הקיבה תוך 3 שעות ואילו פחמימה תוך שעה השילוב של החלבון לפני הפחמימה מעכב את יציאתה מחשבון צריכת קלוריות יומית



 

קלוריות מחשבון Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice